Το βιογραφικό μου

Ηλικία : 3 < απεριόριστα –  Παίχτες : 1  < απεριόριστα

Σκοπός: Απόκτηση εμπιστοσύνης στον εαυτό μας  Υλικά: ένα μολύβι και ένα χαρτί

Πως παίζεται : Ο παίχτης γράφει/ ζωγραφίζει  το βιογραφικό του όπου εκτός από τα προσωπικά του στοιχεία ( όνομα, επίθετο , ηλικία ) αναφέρει όλα όσα έχει κατακτήσει. Το βιογραφικό ανανεώνεται την ημέρα των γενεθλίων του παίχτη και το τοποθετεί μέσα στο δωμάτιο του.

  • Για παράδειγμα/ για παιδί 3 ετών :Ξέρω να ντύνω τις κούκλες μου
  •   Ξέρω να ντύνω τις  κούκλες μου
  • Ανεβοκατεβαίνω τις σκάλες
  •  Βγάζω/Βαζω τα παπούτσια μου
  • Έκανα πολλούς καινούργιους φίλους στη παιδική χαρά
  • Δεν φοβάμαι τη γάτα που με πλησιάζει
  • Τελικά, μου αρέσουν τα ρεβίθια
  •  «Φάρσα» έμαθα μια νέα λέξη
  • Φτιάχνω ένα πύργο με 8 κύβους
  • Κολυμπώ στα βαθιά

 

