Ακούω , σκέπτομαι και απαντώ!

Ηλικία : 5 <απεριόριστα – Παίχτες : 2 <απεριόριστα
Σκοπός: Ο παίχτης θα πρέπει να απαντήσει γρήγορα στις ερωτήσεις

Πως παίζεται : Ο ένας Παιχνίδια για να ενισχυθεί η αυτοεκτίμησηπαίχτης ρωτά και ο άλλος θα πρέπει να του απαντήσει γρήγορα. Κερδίζει αυτός που απαντά σωστά και γρήγορα. Πιθανές ερωτήσεις:

Μπορείς να μου πεις 3 έντομα;
• Μπορείς να μου πεις 3 παιχνίδια που παίζονται με μπάλα;
• Μπορείς να μου πεις 3 πράγματα που βάζεις στο κεφάλι σου;
• Μπορείς να μου πεις 3 τρόπους για να ταξιδέψω σε ένα νησί;
• Μπορείς να μου πεις 3 φαγητά που έχουν μέσα ντομάτα;

Το παιχνίδι μπορεί να δυσκολέψει με τις παρακάτω ερωτήσεις:
Μπορείς να μου πεις 3 παραμύθια που έχουν ένα λύκο στην ιστορία ;
Μπορείς να μου πεις 3 ζώα που έχουν το ίδιο χρώμα;
Μπορείς να μου πεις 3 τραγούδια που έχουν την ίδια λέξη;

Καλά να περάσετε!

 

